سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسران خلیج فارس
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
چهارشنبه 85 آذر 8 ساعت 3:9 عصرچند ترفند 2

قرار دادن آهنگ دلخواه در شروع ویندوز

برای این کار وارد کنترل پنل شوید و وارد sound and audio devices شوید.سپس وارد منوی sounds شده و در قسمت program events به دنبال عبارت start windows بگردید و روی آن یک بار کلیک کرده و در پایین دکمه browse را بزنید و آهنگ مورد علاقه خود را بگذارید.همچنین با این امکان ویندوز میتوانید آهنگهای دیگری روی سایر موارد ویندوز بگذارید از جمله close-maximize-exit windows و...


تغییر نام شمایلها در xp

قبل از شروع توجه داشته باشید که این تغییرات مختص ویندوز xp است.چنانچه منوی خود را به classic تغییر داده اید باید آن را به حالت اول باز گردانبد تا تغییرات زیر حاصل گردد . بسیاری از شمایلها در xp با انتخاب آنها و زدن کلید f2 و نوشتن یک متن فارسی به فارسی تبدیل میشوند مانند : my computer, my documents, my network place   برای تغییر این مقادیر میتوان از رجیستری نیز کمک گرفت ولی راه پیچیدهتری دارد.تغییر بهضی از شمایلها نظیر recycle bin و گزینه های موجود در استارت منو به این راحتی نیست وبایدحتما از رجیستری کمک گرفت.


تغییر نام منوی run

وارد رجیستری شوید

سپس در منوی edit گزینه find را زده و این فایل را پیدا کنید:2559a1f3-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0

در پنجره سمت راست روی localizedstring دابل کلیک کنید و برای run هر ترجمه ای که میخواهید بگذارید.

حالا برای اینکه وقتی با نشانگر موس بر روی گزینه اجرا در منوی استارت میروید یک متن توضیحی نمایش داده شود info tip را باز کرده و یک متن دلخواه در آن قرار دهید.سپس کلید f5 را فشار داده و کامپیوتر را ریستارت کنید.


 

از کار انداختن error های ویندوز

برای این منظور در my computer راست کلیک کنید و گزینه properties را انتخاب کنید سپس وارد منوی advanced شوید و گزینه error reporting را انتخاب کنید.سپس عبارت disable error reporting را فعال کنید.با این کار تا حدودی از error های ویندوز حذف میشوند که این خود باعث بالا رفتن سرعت ویندوز میشود..



متن فوق توسط: حمید نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
پسران خلیج فارس
مدیر وبلاگ : حمید[26]
نویسندگان وبلاگ :
omid777[0]
hamiiid (@)[10]


لوگوی من
پسران خلیج فارس
لوگوی دوستان من












آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه